2011-08-14
 17:38:48

Hej allihopa!

Nu känner jag att det kanske är dags för mig att presentera mig riktigt också, hittills så är det ju som ni ser bara Ida som har bloggat.
Det beror på att igår var jag och red och senare for iväg direkt till standen och var där in på sena natten, så jag har helt enkelt inte hunnit blogga. Och idag har jag haft storstädning i lägenheten och varit iväg och ridit en annan häst (bloggar mer om det senare), så så är det :)

Jag heter som sagt Malin, och jag bor en bit nedanför Sundsvall tillsammans med min pojkvän.
Jag har ridit i ca 10 år, och har haft egen häst i ca 10 år. Dock red jag mycket på min mammas hästar innan jag fick egen också, men det var mest bara som ponnyridning. 
Fick mitt första varmblod för tio år sedan, funkade rätt bra och han var faktiskt supersnäll! 
Dock var han för stor för mig på sina 155 cm, och jag som knappt var 120 cm, så han såldes. 
Efter det red jag lite på min dåvarande låtsasmammas häst, innan jag fick min första ponny!
Hon är ett snällt russto f.-90, och står kvar hemma hos min pappa. 
Sen var jag med och red in en quartervalack.
Efter det tog jag hand om ett varmblod som jag tyvärr inte har kvar.
Och nu har jag som sagt min söta lilla häst! :)
Jag är westernryttare i grund och botten, men lite dressyr då och då har jag ingenting emot, dock är jag hopprädd, så det är inget för mig!
Övriga djur som jag har, tja, jag har 2 kaniner och 2 råttor här hemma i lägenheten.
Målet är att starta en kaninuppfödning på hobby-nivå när min lilla kaninhona vuxit till sig lite, hon är fortfarande en liten unge :)

Är det något ni undrar så är det bara att fråga, inga frågor är för dumma! Och jag har säkert glömt hälften av vad som ska finnas med i en presentation, så fråga på bara! :)

Här får ni bilder på mig och quartern jag hjälpte till att rida in, tyvärr finns han inte längre i denna värld idag </3
Jag och lillen
Jag och lillen
Jag och lillen



Skicka din kommentar här:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: