2011-08-17
 13:29:34

17 aug 2011

Känns så sjukt nice!
imorrn rider jag på hippo igen!:)
Gick ju super sist och imorrn har jag markarbete sedan veckan efter så hoppning!^^
Jag ville byta men det känns bra att gå om grunderna igen!:)
Så hoppas jag vi hoppar 70 nästa vecka!^^
Annars dööör ja.
Jag hoppar ganska mke med Ladayen.
Över kullar, diken och gupp:]
Min planering tills på söndag:


Onsdag: Vila för Laday
Torsdag: Ridlektion på Hippo, Laday vila
Fredag: Laday, Uteritt
Lördag: Laday, kolla på nya ridvägen
Söndag: Laday, Rida ridvägen igen!:)

Jag och Anna cyklade igenom skogen i måndags och då såg jag en super fin väg!:)
Fint underlag och allt!:)
Hon har iaf skor så det blir bättre eftersom jag rider kanske 1 km vid vägen!;)
Så det blir sjukt nice.
Anna ska iaf cykla brevid och frånbörjan tar jag såklart bara i skritt och lite trav!:)
Anna cyklar så det blir långsammare!:)
Hon är ju inte van att rida såå.

Igår red jag en stig som går mot skolan :)
Menmen!:)
Vi anmälde Roberts granne iaf.
Han är störd om jag får säga det!:)
Jag red förbi med Laday och Anna gick brevid. Han startade grävmaskinen och han slog med grävskopan 5 gånger i marken så Laday fick panik och vi kom förbi och så red ja samma väg tbx och så vände han HELA grävmaskinen mot Laday och hon började trava om kring och fick as panik!
det var 50meter i från storvägen!
Så for det förbi en lastbil och allt!
Hon kunde ju skena ut och bli påkörd med mej!
Så han är anmäld till polisen iaf.
/Ida



Skicka din kommentar här:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: