2011-08-19
 12:56:01

19/7

Fyfan vilket sätt att vakna mitt i natten på..
(01.49)
Någon knackar på dörren.
Sudden rusar ut i hallen och gall skäller!
Mamma går upp i hallen och det knackar på MITT fönster!
Jag skyndar mej upp (fick panik!)
Sa till mamma att en idiot knackade på fönstret och mamma gick ut med Sudden (kopplad) ifall ngn var där ute.
Pappa vaknar och hör 3 st springa förbi utanför fönstret.
Iaf vi såg dom där ute vid grannen och dom såg oss så då sprang dom iväg.
Det kan ju vara samma idiot som försökte göra inbrott hos oss.

Iaf red på hippo igår.
Red Magic
Grymt fin häst!^^
Lite stark och ville inte lyda så mke men det gick ändå.
Såhär ståre på hippos hemsida om Magic:

"Magic är en snäll och trygg valack som gör sitt jobb. Tycker att det är lite jobbigt att behöva ta i med hela kroppen i dressyren så man kan gärna ha ett par sporrar när man rider. Han tycker om att hoppa och vet vad han ska göra."

Ska hoppa i gruppen oxå innan jag bestämmer mej helt.
Vill hoppa med:
Butterfly som har tävlat i hoppning med 120cm.
Carisma som gillar att hoppa
E-vitamin som tävlat upp till 120cm har även ridit henne förut och hon är fin!
Pan Apple som jag inte vet så mke om:]
Yster som gillar att arbeta men man måste övertala honom så det blir lite arbete för ryttaren oxå;)

Vill hälst nog E-vitamin^^
Eftersom jag redan ridit henne :)

Igår fick vi välja mellan Yster, Semarillion, Carisma eller Magic. Jag valde Magic iaf^^



Förra hösten:)
Nu rider jag ALDRIG med träns. Rider alltid med bettlöst^^



Skicka din kommentar här:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: